کد خبر 753000
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
قتل

سقوط مرگبار مرد میانسال پس از مشاجره لفظی با برادرش.

به گزارش مشرق، سقوط مرگبار مرد میانسال پس از مشاجره لفظی با برادرش، مرگ مشکوک مرد کارتن خواب، سقوط مرگبار پسر جوان پس از زخمی کردن پسر همسایه، مرگ مشکوک مرد تنها با شلیک گلوله و تصادف مرگبار مردناشناس با قطار، پنج پرونده‌ای است که به تازه‌گی روی میز بازپرس قرار گرفت.

ساعت۱۱:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه، امسال قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد از مرگ مشکوک مرد میانسالی در خیابان آزادگان حوالی بزرگراه کردستان با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۵۶ ساله‌ای به نام شهرام روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از آن داشت، وی پس از سقوط از طبقه پنجم خانه‌اش به داخل خیابان، جان باخته است.

بررسی‌ها بعدی نشان داد مرد فوت شده که به صورت تنها زندگی می‌کرده، پس از مشاجره لفظی با برادرش به طرز مرموزی از پنجره خانه‌اش به پایین سقوط کرده و جان باخته است. مأموران در گام بعدی از برادر وی تحقیق کردند. وی مدعی شد که در مرگ برادرش دست نداشته و لحظه حادثه متوجه سقوط وی نشده است. 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. 

  

مرگ مشکوک مرد کارتن خواب

در حادثه دیگری ساعت ۱۲:۵۰ ظهر روز پنج‌شنبه قاضی منافی‌آذر با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار درجریان مرگ مرموز مرد تنهایی قرار گرفت. مأموران در محل حادثه که خانه‌ای متروکه در حوالی خیابان ری، نرسیده به خیابان امین‌حضور بود، با جسد حلق‌آویز مرد ۴۰ ساله‌ای روبه‌رو شدند که آزمایشات پزشکی قانونی نشان می‌داد ۲۰ روز از مرگ وی گذشته‌است.  یکی از دوستان مرد فوت شده که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: بهرام مدتی است در خانه مخروبه که محلی برای جمع‌آوری زباله است، زندگی می‌کرد. من گاهی به او سر می‌زدم، اما مدتی بود از بهرام بی‌خبر بودم که به محل زندگی‌اش آمدم و با این صحنه روبه‌رو شدم.  ‌ 

  

سقوط مرگبار‌ پس از زخمی کردن پسر‌همسایه

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، ساعت ۱۷:۴۵ همان روز مأموران کلانتری خلیج فارس، قاضی منافی را در جریان سقوط مرگبار پسر جوانی قرار دادند.

تیم جنایی در محل حادثه که داخل حیاط ساختمان مسکونی چند ‌طبقه‌ای در حوالی یکی از خیابان جنوبی غرب تهران بود، با جسد پسر ۲۴ ساله‌ای به نام شهروز روبه‌رو شدند که پس از سقوط از پنجره طبقه‌پنجم خانه‌شان به کام مرگ رفته بود. بررسی‌ها نشان داد، پسر فوت شده لحظاتی قبل پس از اینکه پسر ۱۱ ساله همسایه‌شان را با ضربات چاقو زخمی می‌کند، خودش را از پنجره خانه‌شان به پایین پرتاب می‌کند و به زندگی‌اش پایان می‌دهد. 

مادر پسر زخمی در تحقیقات پلیسی گفت: لحظاتی قبل از حادثه همراه دو پسرم از خانه‌مان در طبقه دوم بیرون آمدم تا به خانه یکی از همسایه‌ها در طبقه چهارم بروم. هنوز به طبقه چهارم نرسیده بودم که پسر همسایه در حالی که چاقویی در دست داشت از خانه‌شان بیرون آمد و در راه پله‌ها با ما برخورد کرد. او خیلی عصبانی بود و من از ترس فریاد زدم تا پسر بزرگم فرار کند، اما پسرم هنگام فرار پایش سر خورد و به زمین افتاد.

پس از این پسر عصبانی با چاقو دو ضربه به پسرم زد که پدر و مادرش او را گرفتند و با خود به خانه‌شان بردند. در حالی که شوکه شده بودم، پسرم را به خانه همسایه بردم که صدای هولناکی به گوشم رسید و متوجه شدم پسر چاقو به‌دست به پایین سقوط کرده است. وی در پایان گفت: پسرم در این حادثه یکی از کلیه‌هایش را از دست داد.   

  

مرگ مشکوک مرد تنها با شلیک گلوله

هنوز تحقیقات درباره سقوط مرگبار پسر جوان ادامه داشت که مأموران ۱۴۴ کلانتری جوادیه تهرانپارس خبر مرگ مشکوک مردی را که با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داده بود به بازپرس جنایی خبر دادند.

مأموران در محل حادثه که خانه‌ای در خیابان جشنواره تهرانپارس بود، با جسد مردی روی تختخواب روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به کام مرگ رفته بود. مأموران در محل حادثه کنارتختخواب مرد فوت شده اسلحه کلتی را کشف کردند که نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت، وی با شلیک گلوله اسلحه کشف شده، کشته شده است. بررسی‌ها نشان داد این مرد مدتی است که همسر و فرزندانش به خاطر اختلافاتی او را رها کرده و تنها زندگی می‌کرده است. یکی از دوستانش که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: امروز برای سرکشی به خانه دوستم آمدم که با این صحنه روبه‌رو شدم و بلافاصله با مأموران تماس گرفتم. پزشکی قانونی در اولین معاینات اعلام کرد پنج‌ساعت از مرگ مرد فوت شده گذشته است. جسد برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. 

  

تصادف مرگبار مرد ناشناس با قطار

آخرین حادثه مرگباری که به بازپرس منافی‌آذر گزارش شد، مرگ مرد جوانی بر اثر تصادف با قطار تهران پرند بود. گزارش این حادثه را مأموران کلانتری راه‌آهن به بازپرس گزارش دادند. بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده به دلایل نامعلومی با قطار تصادف و کشته شده است. جسد برای شناسایی هویت به دستور قاضی منافی‌آذر به پزشکی قانونی فرستاده شد. ‌

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس